Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 00:22:42

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Betekenis van een droom
BerichtGeplaatst: 10-06-2008, 00:36:27 
Groentje
Groentje

Droom over persoonlijke situatie

Hey,

Ik praat heel veel met mijn (stief)opa en oma echt over van alles en nog wat: Leven na de dood, Wat er is tussen hemel en aarde, geesten etc. Ik kan daar echt overal mee over praten en ze geloven ook echt. Laatst vertelde opa iets over een terugkerende droom/nachtmerrie. Omdat het best persoonlijk is en het met een heel tragische gebeurtenis in zn verleden te maken heeft voel ik me niet prettig het hier te typen. Maar ik zoek wel iemand die ik het privé gewoon kan vertellen en die het mij zou kunnen uitleggen. (Ik heb denk ik zelf een heel goed idee).

Nouja, mocht er iemand zijn die denkt van verrek, ik heb wel verstand van wat een terugkerende droom kan betekenen of ik heb er ervaring mee. Stuur me aub een bericht of mailtje naar asteur@live.nl (Ik vind het echt klote voor mijn opa dus zou hem hier zooo graag in helpen)

Alvast bedankt!

Andrew

Straal warmte uit.
Vergeet jezelf, denk aan anderen.
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Berichtenonderwerp: Re: Betekenis van een droom
BerichtGeplaatst: 09-07-2008, 10:18:01 
Feniks
Feniks

Reactie op: droom over persoonlijke situatie

Andrew,

een terugkerende droom is (vrijwel) altijd een boodschap voor de dromer dat hij een belangrijk deel van het leven onrecht aandoet. de dromen komen op de momenten dat dit deel ofwel zodanig verdrukt worden dat het niet meer werkt, of op momenten dat dit deel nodig is voor verdere vooruitgang/zielerust...

het feit dat je grootvader nu een terugkerende droom heeft over zijn kind-tijd kan te maken hebben met de correspondentie die leeftijdsperioden met elkaar hebben. een terugkerende droom is (vrijwel altijd) een dwingende boodschap dat er iets gedaan moet worden... actie ondernomen.....verwerkt worden.....

groetjes,

Leonie

Douglas Adams

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00