Dank jullie ontzettend voor de reacties!
De laatste tijd heb ik er niet zo'n last meer van, het zijn nu nog onrustige dromen, wat ook niet al te prettig is.
Ondertussen ben ik ook klaar met de penicilline, maar het heeft nog twee weken effect geloof ik. Een week is nu al om, op naar de volgende!
Citeer:
zijn je nachtmerries begonnen toen je ook die holte ontsteking kreeg? Ik heb zo het gevoel dat je op dit moment veel oud zeer aan het opruimen bent
Nee. Die ontsteking had ik al een hele tijd, schijnbaar. Volgens mij was het begonnen toen ik met de penicilline begon (waar ik nu pas aan denk, nu ik er alweer mee klaar ben
).
Misschien ben ik ook wel oud zeer aan het opruimen. Vorige week was ik in ieder geval heel veel oude foto's aan het bekijken, dat haalde heel veel herinneringen op. Maar het waren wel goeie herinneringen. Misschien dat ik tussendoor ook veel herinneringen ophaal, in dat geval merk ik het niet zo.
Citeer:
Maar toen zij mijn oma; een droom is iets van jou dus je kunt zelf bepalen hoe het loopt.
Dat had geholpen, elke keer dat ik toen weer een nachtmerrie had werd ik er van bewust dat ik lag te dromen en zij dan tegen mijzelf laat het maar gebeuren of ik probeerden er een wending aan te geven.
Opzich is dat helemaal niet verkeerd bedacht. Mijn zusje doet ook zoiets; als ze wakker wordt en ze heeft gedroomd, gaat ze deze afmaken. Is dat ongeveer iets wat je bedoelt, Carnesîr?
Citeer:
Het zou goed kunnen dat het ook met je weerstand te maken heeft, je lichaam verzet zich dan tegen van alles is hard aan het werk, en dat kan zich ook uiten in je dromen.
Dit dacht ik dus ook al. Heel vervelend, maar dat is dus blijkbaar maar voor een periode
Citeer:
Lees een leuk boek, of hang bijvoorbeeld een dromenvanger op
Dan is mijn dromenvanger vast kapot! Kun je die ook reinigen, eigenlijk? Zodat er nieuwe dromen in gevangen kunnen worden.
Citeer:
Iemand hierboven zei al dat je bij voorbaat er al niet vnauit moet gaan dat je eng droomt een hele goeie want ik dnek dan juist dat je het aantrekt.
Daar hebben jullie gelijk in, nu ik erover nadenk. Ik doe dat meestal niet, ik wil altijd gewoon slapen. Ik zie het altijd maar wat ik tegenkom in mijn dromen.
Nogmaals, ontzettend bedankt voor de reacties! Hier heb ik zeker wat aan
Voor nu, en voor een volgende keer!
Liefs!