LveL schreef:
nynke21 schreef:
Ik heb afgelopen dagen elke keer dezelfde droom.. Het herhaald zich steeds op het negatieve gedeelte.
Ik droom dan, dat ik met kenissen aan de wandel ben geslagen, samen met hun kind. En dat er zomaar plots uit het niets.. Mensen aankomen die woest zijn!! kwaad!! en met elkaar in gevecht treden. Het is zelfs zo erg dat die kennisen komen te overlijden. Er volgt een begravenis. En terwijl ik rouw om de moeder. Gebeurt het zelfde ritueel weer. Mensen komen, en gaan met elkaar in gevecht. Nu is het zo dat ik val op het graf van de vader. En wordt door een slechte entiteit.. Een iets of wat verschrikkelijk gedrocht.. Gegrepen wordt. En naar binnen wordt gezogen. Ik ontkom. En vlucht met het kind.. Na een eindje gewandeld te hebben.. Verlaat ik de drukte. En ben ik beland op een hele open vlakte.. Met een zee die de wereld veroverd. Ik zie een huis en vlucht er samen met het kind heen. Ik voel slechte energie om mij heen.. En probeer nog harder te lopen. Ik kom in het huis. Die daar als enige staat. Ik vraag aan het kind waar het licht is. En probeer het te zoeken.. Het is nergens.. en stikke donker.. Ik ga op het bed zitten, en hou het kind stevig vast. Het begint enorm te waaien!! en de slechte energie die ik eerder voelde. Kwam griezelig dichtbij.. En in een oogwenk wordt ik gegrepen met een kracht die onbegrijpelijk is.. Het raam staat open.. En ik wordt door het gedrocht wat ik alleen kan voelen.. En niet kan zien.. Van zeer hoog naar beneden gegooid.. Ik beland in de zee.. En besef dat ik nog niet dood ben..
Dit is de droom die ik nu dagelijks heb.. Maar het gekke is. Dat dit de gehele droom is. En dat als ik weer in wil slapen.. Ik me zeer bewust ben van die droom.. Ik ben namelijk wakker.. En hoor het geknor van mijn tweelingzus.. Ik kan alleen mijn ogen niet openen. Omdat het voelt alsof ik verplicht ben om de stukken waar ik achtervolgd wordt. En uit het raam gegooid wordt.. Daar stopt het dan ook weer.. En val ik onbewust zonder nadenken gewoon in slaap..
Ik probeer enkele malen na te denken over wat dit nou kan wezen...
Mischien heeft iemand hier een verklaring voor?
Dit is wel een moeilijke zeg. Ik zal het even proberen. Kennissen worden aangevallen keer op keer, dit kan de manier waarop je naar de wereld kijkt uitbeelden. Vind je de wereld hard en wreed en ben je daar bang voor? Het kind dat je ziet en meeneemt kan staan voor je innerlijke kind dat wellicht beschadigd is door angsten(mogelij kafkomstig door mensen in je omgeving). Wat ik in je droom ook kan opmaken is dat je erg gevoelig bent en daarom ook enrgieen van anderen aantrekt en opslaat. De demon waar jij het over hebt kan ook heel goed de slechte energieen bijelkaar zijn die jij opneemt van anderen. De zee en water staat meestal voor je bewustzijn, de zee is woest en slokt de stad op, dat kan staan voro de onrust in jouzelf. Ook het heftige waaien slaat daar weer op. Het gedrocht(samenhang van veel negatieve enenergie) gooit jou terug in het water een teken dat het ene in verbinding staat met het andere namelij kde negatieve enrgieen hebben invloed op jou bewustzijn. Je innerlijke wezen.Onderzoek waar de angsten vandaan komen en of ze wel gegrond zijn. Ik denk als je deze angsten verslaat dat deze dromen ook verdwijnen. Doordat je de droom keer op keer ervaart willen zij jou iets duidelijk maken dat er iets moet veranderen!
\
Ja daar heb ik inderdaad ook over nagedacht..
Maar dan is de vraag hoe moet ik het veranderen..
Want het dagelijkse leven gaat gewoon door.. En ik weet zeker dat als we dromen het te maken heeft met je innerlijke bewustzijn.. Maar dit is wel interresant om te lezen.. Het klopt ook vrijwel dat ik een gevoelig persoon ben.. En dat ik me enorm druk kan maken om de zorgen van een ander.. Maar ik er nu ook snel achter ben gekomen dat er genoeg mensen zijn die daar ook weer misbruik van maken.. Maar gewoon schijnheilig zijn, en ze weten dat je nog ergens goed van te pas kan komen.. Angst heb ik ook maar niet zo wat mijn leven nou echt op de kop gooit.. Het zijn meer van die kleine dingen.. Het krijgen van een hyperventilatie bv.. En de doodgewone dingen als: s'nachts alleen over straat..
Maar het is heel moeilijk om je ware ik tot in de puntjes te doorgronden.. Een mentor stelde mij ooit eens de vraag.. Jij kent mij.. Maar weet jij ook wie Nynke is.. Kan je me met een overtuiging zeggen wat echt diep uit je hart komt vertellen wie Nynke is... Das echt bloody moeilijk!!
Zo ook mijn dromen.. Ik probeer altijd als ik een droom heb gehad ze op te schrijven.. Maar tevergeefs..
Deze drooom heb ik dus dagelijks en ben me ervan bewust dat het te maken heeft met mijn innerlijke het gekke is nu nog achter te komen wat en waar het probleem ligt!!
Thanks voor de comments!!
Liefs,
Nynk