Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 00:39:48

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Henry
BerichtGeplaatst: 08-02-2008, 21:52:15 
Feniks
Feniks

Hoi.

Gister nacht had ik een hele nare droom, en aangezien er een persoon in zat die in een eerdere (andere) droom van me is voorgekomen, ben ik toch benieuwd naar de betekenis ervan.

Ik was iets ouder dan dat ik nu ben, ik denk een jaar of 17. Ik werkte in een café bij ons in de buurt. Het was zo ingedeeld dat, van waar je binnen kwam, je de personeelsruimte kon zien. Grof gezien was het een rechthoekig gebouw met een vierkant stuk aan een lange zijde. In dat vierkant was de personeelsruimte, er zat ook een soort ontspanruimte aan, met veel zitzakken. Dit was ook alleen voor het personeel.
Men kon zich bij ons aanmelden om een stukje te gaan wandelen, 3 mensen deden dat.
Ik had 1 collega (die aanwezig was), het was niet druk en we zaten wat in de personeelsruimte. We besloten in de ontspanruimte te gaan zitten. Dit hadden we even gedaan, toen ging mijn collega naar huis. Zodra ze weg was, werd ik gebeld door een onbekend nummer. Ik nam op, er was een jongen aan de telefoon. Hij had verkeerd gedraaid, zei hij. Maar toch bleven we aan de praat. Hij had een heerlijke stem, ik smolt ervoor, mijn negatieve gevoel negerend. Hij vertelde dat hij Henry heette. Hij vroeg of hij anders even langs kon komen, ik vond dat goed.

Deze jongen is dus in een eerdere droom van me voorgekomen. In deze droom zat ik op msn en ik was toegevoegd door iemand waarvan ik niet wist wie het was. Hij begon tegen me te praten, een lange vraag wat ik me niet meer kan herinneren. Iets met of ik iets ergens over wist. Ik wist niet waar hij het over had, dat zei ik ook. Hij noemde een paar namen (bijv. Sebastiaan?), maar ik was dus geen van allen. Hij zei toen dat hij blijkbaar een verkeerd adres had toegevoegd en daarbij sorry, daarna zeiden we dag. Zijn msn-naam was trouwens Henry, daarom wist ik dat.

Toen Henry na niet zo lang aangekomen was, raakten we gelijk aan de praat. Mijn collega was weer terug, dus die nam mijn werk even over. Ik ging naar huis, Henry liep mee.
Eenmaal thuis aangekomen stelde ik hem voor aan mijn ouders (wat ik altijd doe als ik iemand voor het eerst mee naar huis neem, vinden mijn ouders prettig). Mijn ouders gingen richting het café, ik ging even naar boven, naar mijn kamer. Mijn oma was die nacht daarvoor bij ons wezen logeren en ze sliep om de een of andere reden op mijn kamer. Ze was weer naar huis, dus ik ging mijn bed fatsoeneren.

Ik kwam weer beneden, en ik praatte nog wat met Henry. Toen zei ik dat hij maar naar huis moest gaan, hij vroeg of hij nog wat te eten mee mocht hebben voor onderweg. Ik zei ja, en hij pakte wat hij pakken kon. Hij vroeg aan me of hij wat van een bepaald soort snoepjes mee mocht hebben, die lagen er namelijk nog sinds de vorige keer dat hij hier was (???????????????) en ik had er nog niks van gehad, wat hij zonde vond. Ik wou er een houden, de rest mocht hij hebben. Toen moest ik hem de deur uit duwen, anders ging hij maar niet weg.

Henry was net weg, of ik werd gebeld of ik direct naar het café kon komen. Dus dat deed ik. De drie wandelaars waren teruggekomen, allemaal helemaal bleek en een van hen zat onder het bloed. Ze konden niks uitbrengen van schrik, dus we wisten niet wat er gebeurd was. De wc was ook vies, hoe dat nou kwam. Dat wist ik niet. Gelukkig hadden we een handig knopje waarmee je gelijk de hele wc schoon kon maken, dus dat scheelde.

Toen ik die avond thuis was en net in bed lag, toen ik net het licht uit had gedaan en wou gaan slapen, kreeg ik een smsje van ene Langes. Ik begreep er helemaal niks van, ik kende geen Langes, en hoe kon dat nummer met naam in mijn telefoon staan als ik hem zelf niet had toegevoegd?
Ik opende het smsje, daarin stond: Ik ben doo. (opzettelijk zonder -d aan het eind) Ik begreep er helemaal niks van. Ik sloot het smsje, en toen kreeg ik weer een binnen. Ik weet niet meer wat daarin stond, maar toen ik hem sloot kreeg ik weer een smsje. Dit ging zo de hele tijd door, ik werd er helemaal gek van. Ik dacht aan de politie bellen, maar of ik dat durfde?

Het vreemde was dat ik in mijn droom zeker wist dat hij buiten stond, ik zag hem zo staan met zijn telefoon in zijn hand, kijkend naar mijn raam, maar ik lag in bed.

Ik begrijp er niks van, maar ik hoop wel dat jullie me wat wijzer kunnen maken..
Veel liefs,
Moon-Pearl

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00