Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 23:51:41

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van Rikku
BerichtGeplaatst: 15-10-2006, 18:36:32 
Reus
Reus

Droom over: dreiging

Ik droomde een tijdje terug, dat ik op school liep en tegen mijn beste vriendin zei: "Volgende week donderdag ga ik dood." Nu heb ik even na gekeken in mijn telefoon... En 20-12-2012, de datum waarover gespeculeerd word dat dan de wereld veranderd... valt op een donderdag....

Kan dit betekenen dat de 'oude ik' dan 'sterft' en dat een nieuwe ik dan verder gaat? Dat ik dan hoger ontwikkeld word in het spirituele?

Wie kan me hier iets over uitleggen... want ik vond het best creepy.... Het idee dat je weet wanneer je gaat...blehg...

-------------------------------------------------------------------------------------

Niet zo heel lang geleden droomde ik dat ik in ons huis stond, en dat alle huizen bij ons uit de straat tot in groot lang huis waren samengesmolten... (woon in een rijtjeshuis) en het volgende moment sta ik in de bibliotheek op te vragen hoeveel mijn boete is, en dan ineens ben ik weer terug in huis en hou mijn broertje onder controle, door hem wat achterover te drukken en hem zachtjes in zijn keel te knijpen, zodat ie eens luistert naar mij... en dan lopen we door een paar gangen heen en hij draait zich ineens om en zegt: "Eens kijken hoe jij dat vind" dan komt ie op me af (alleen in zijn boxer..) en begint mijn keel dicht te knijpen en ik gil heel hard, en hij legt dan zijn andere hand op mijn mond en ik blijf maar doorgillen. Ik wil in zijn kruis trappen maar kan er niet bij (terwijl hij kleiner is dan ik ben en ik werkelijkheid makkelijk zou moeten lukken) En dan wordt het zwart en word ik wakker...

Wat zou dat kunnen betekenen?

antwoord mag in een post maar mag ook gepmt worden

How long should we two wait, before we're one?

BerichtGeplaatst: 31-01-2008, 14:50:28 
Reus
Reus

Droom over: 'duivels'

Hallo iedereen..

Ik heb afgelopen nacht een hele rare droom gehad...

Ik liep ergens.. het was in de natuur.. vervolgens ben ik in een serre die helemaal vol van planten is.. Allemaal met van die stekels.. (heeft veel weg van Duivelsstrik uit HP1)
En ik sta op een stapel snijplanken van mijn werk.. en mijn handen zijn in een licht gespreide stand vastgebonden.. En als ik naar buiten kijk dan zie ik mijn moeder die het gezicht van mijn broertje afdekt en mijn tante (met wie ik al een hele tijd geen contact meer heb) Vervolgens voel ik mezelf vanbinnen helemaal slecht worden.. Ik wil iedereen die daar aanwezig is alleen nog maar pijn doen, en het meest slechte toewensen. Terwijl ik juist niet van zo'n aard ben..
Vervolgens sluit ik mijn ogen en voel me ontzettend "duivels" worden en krijg "herinneringen" van acties die ik gedaan heb welke allemaal heel erg slecht en gemeen van aard zijn en krijg continu te horen dat ik duivels ben... Dan sla ik een kruis (wat katholieken doen met het bidden) terwijl het niet mogelijk is.. voel ik het toch wel.. En ik begin het Onze Vader op te zeggen.. Dat verlicht me wel wat (en ik geloof helemaal niet in God..) en nadat ik mijn ogen open, staan er ineens 2 van die priesters bij me en ik zie mijn moeder heel hard huilen.. Heel haar gezicht is nat van de tranen, terwijl mijn tante de grootste lol heeft... En ik voel me helemaal moe.. Alsof ik gevochten heb of een heel eind heb gerend.. En wat nog wel het meeste overheersde was angst.. Zelfs toen ik nog wakker was... Er waren zelfs wat van die "duivelse" gevoelens in me gebleven.. Die voelde ik dus ook nog toen ik wakker was..

Dit vond ik een ontzettend nare droom.. En zodra ik mijn ogen weer dichtdeed keerde ik weer terug en ging weer verder dromen.. Daar ben ik zo gauw mogelijk mee gestopt want ik werd er helemaal niet lekker van...

Weet iemand misschien wat dit kan hebben beteken?

Our passion play has now, at last, begun

Past all thought of right or wrong, one final question.

BerichtGeplaatst: 01-02-2008, 08:28:43 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over 'duivels'

hallo
het zou een mogelijkheid kunnen zijn dat je droomde over een vorige leven.
ik moet het wel met enige twijfel trouwens. maar het lijkt wel te gaan over de periode van heksen vervolgingen.
als je wat meer kan vertellen over die "herinneringen" kan ik je mss verder helpen.

groetjes.

BerichtGeplaatst: 03-02-2008, 18:57:25 
Reus
Reus

Reactie op: droom over 'duivels'

hey allebei :D

Bedankt voor jullie reacties...
Het zou inderdaad goed mogelijk een terugkeer kunnen zijn.. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen... Ik heb nog nooit terug gekeken in mijn vorige leven(s) Maar het voelde allemaal wel heel erg realistisch..

Lvel... Ik zou het graag proberen in een meditatie.. Maar dan moet ik dat wel eerst kunnen ;) Ik heb nog nooit gemediteerd namelijk.. :$

Our passion play has now, at last, begun

Past all thought of right or wrong, one final question.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00