Droom over: spiritueel therapeutHey allemaal,
Ik heb de laatste tijd toch bizarre dromen, ik ben benieuwd of iemand van jullie deze wél begrijpt
Ik liep op mijn oude basisschool rond, als lerares/klassenhulp o.i.d (voor de duidelijkheid die opleiding heb ik wel gevolgt, maar moest door omstandigheden stoppen) en er liep een klein meisje met me mee, ze had zwart haar en zal een jaar of 5/6 geweest zijn. Ik moest haar ergens mee helpen, waarmee kan ik me niet meer herrinneren, maar ze liep voor me uit.
Er waren twee deuren, ik opende de eerste deur en dat was een soort bezemhok, maar rechts van me stond een bed waar mijn oma in lag. (nu is het zo dat mijn opa vorige week begraven is) Mijn oma begroette me vrolijk en ik liep de deur weer uit, achter het meisje aan, die de volgende deur open deed. Daar lag een vrouw te slapen, op het hoofdeinde van het bed stond 'Spiritueel Therapeut', want dat was die vrouw (waarschijnlijk)
Het kleine meisje begon de vrouw wakker te maken, en ik zei dat ze dat niet moest doen, omdat ze juist zo fijn lag te slapen.
En toen werd in plaats van de vrouw, ikzelf wakker
Ik heb wel vermoedens maar ik zou graag willen weten hoe jullie hier over denken
Bedankt voor het lezen!