Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 16:22:48

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van orakel26
BerichtGeplaatst: 24-01-2008, 21:29:52 
Groentje
Groentje

Droom over: ruimteschepen

Mensen ik heb af en toe een wat vreemde geest...en nu worden jullie eraan blootgesteld..
Ik was vroeger een ''trekkie'' en mijn vader is dit jaar 10 jaar overleden, maar deze droom is van bijna 2 jaar geleden..

Het begin weet ik niet meer precies meer maar dat geeft niet echt....

Het is een mooie dag blauwe hemel, warm...mooie witte wolken aan de lucht..en ik loop een paar buurten van mijn huis vandaan...en opeens zie ik kleine miniatuurversies van ruimteschepen (alsin startrek) uit de lucht omlaag komen...niet te tellen..allereest was mijn reactie verbazing natuurlijk...mijn verbazing werd groter toen deze ineens begonnen te schieten naar alles wat leefde...ik heb het op een rennen gezet want ik liep ongeveer 5 minuten van mijn huis vandaan...ondertussen deze ruimteschepen ontwijkend...aangekomen in mijn straat waar er ook al een paar rondzweefden..ben ik gauw onze garage binnengerend die gelukkig nog openstond en heb deze gauw gesloten...ik ben het huis in gerend en heb langs alle kanten beneden de rolluiken laten zakken...ik ben naar de badkamer gerend waar een klein raam was wat nog openstond om de ravage te bekijken..die dingen bleven maar schieten...naast de badkamer was de kamer van mijn ouders..alsof deze al jaren niet meer bewoond was...het rolluik daar was zo een die je met de hand moet doen..maar was kapot...het touw om deze te laten zakken zat op een vreemde manier ergenst aan vast om het rolluik omhoog te houden...in mijn angst ook neergeschoten te worden probeerde ik dit los te maken om zo het huis af te sluiten...en op dat moment zie ik vaag de gedaante van mijn vader...en hoor hem zeggen...Sebas je moet loslaten...het luik sluit....en ik word wakker!....

Ik ben hier een paar dagen toen niet goed van geweest..nou lijkt mij de boodschap eigenlijk wel duidelijk maar mocht iemand nog zijn gedachten erover willen laten gaan...Be my guest...
Groetjes Sebas

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00