Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 16:12:36

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van Soulness
BerichtGeplaatst: 18-04-2007, 09:24:17 
Kabouter
Kabouter

Droom over: zelfgecreerde monsters

Dinsdag 17 april,
nacht..

Bijna compleet bewust van elk detail van deze droom ging ik me toch heel erg afvragen wat bepaalde elementen uit die
droom nou precies zouden kunnen betekenen.

Hier gaat ie:

Ik ging zoizo met een auto richting belgie, ergens waar mijn vriendin ook ging zijn.
Maar de bestuurder kende ik niet helemaal, en volgens mij zat er nog iemand in de auto,
maar wie dat was weet ik niet. Het was allemaal wel heel vertrouwd maar toch was ik nerveus of iets dergelijks.

We kwamen voorbij de straat waar mijn vriendin woonde, en ik vroeg of ze mee mocht rijden,
maar dat mocht dus niet van de bestuurder, die man... toen werd de (plaats)naam " Halsteren" ineens uitgesproken uit het niets.
Maar toen gingen we verder, maar om een 1 of andere reden kwam ik weer terug bij die straat volgens mij.
zo'n groot flatgebouw achtig dingkyding... ennummm, toen ging ik in ieder geval naar binnen toe..

Het volgende staat mij niet meer compleet chronologisch bij, maar volgens mij ging het zo:

Ik wist dat er helemaal van boven iemand woonde, en apart figuur met een gat als overloop van zijn apartement.
Maar ik was toen met een andere jonge snuiter ineens aan het expirimenteren met 2 vloeistoffen.
Uiteindelijk deden we in 2 verschillende kluisjes in een kluizenblok (helemaal rechtsboven) die 2 verschillende
vloeistoffen bij elkaar, wetend dat daar iets uitkwam wat wij niet in de hand zouden hebben.
Het werden dus 2 niet al te grote harige beesten, en ze leken kwaadaardig. Ze waren langs de achterkant van de kluisjes
uitgebroken. Ik ging ze achterna, dat leidde me tot een steegje, of een trappenhuis of een liftschacht. Daar kwam ik ze tegen

Ik kreeg toen iets van ze, en ik kwam zoizo ook te weten dat ze helemaal geen kwaad in de zin hadden. Ze wilden vrijheid.
Ik ging toen weer klimmend naar boven, helemaal naar het apartement van die man die van boven woonde. Ook hij was voor mijn
gevoel geen wildvreemde voor me, hij was aardig en heel rustig. Het was een wat oudere man, half kaal met grijs haar. Hij leefde
in een beetje een vervallen kamer. Ik wist dat ik toen een trui aan had met een twee-delige buidel en een muts. In die buidel zaten 2 dingen,
plus in de rechter kant ervan nog een stukje papier, met daarop volgens mij een gedichtje. Ook op mijn schouders zat op allebei iets,
verstopt onder mijn muts.

Wat er toen gebeurde was me ook niet helemaal duidelijk,
maar ik weet wel dat ik zoizo dat stukje papier uit de rechterkant van mijn buidel pakte, en ik was toen bang dat dat "ding"
wat erin zat mij zou bijten ofzo. En volgens mij gaf of nam die man ook die 2 dingen van mijn schouders.

Toen ging het ineens over zijn eigen huisje. Het was iewat vervallen en rommelig. Ook had hij een gat in de vloer zitten,
waarvan een deel werd bedekt door zijn bed die daar op een vreemde manier tussenhing. Over de rest van het gat
liep een plankje. De man zei toen tegen me: ik heb wel een hele mooie badkamer, het is gemaakt van blabla, en het ziet er zo uit en
dit en dat.. hij was trots maar ook weer niet. Toen ging hij daarnaartoe, over dat gat heen lopend op dat plankje. Maar ik
volgde hem niet. Het was geen angst...

en toen opende ik mijn oogjes op de inmiddels licht geworden ochtend van dinsdag 17 april.

BerichtGeplaatst: 16-05-2007, 09:24:36 
Kabouter
Kabouter

Droom over: vechten

wel weer ontiegelijk raar gedroomt oh :O

Het alarm ging af, het noodgevallen alarm van Nederland..
Ik stond bij de zeedijk bij een sluis te wachten met weet ik het hoeveel andere hoe "de Aziaten" ons land binnen vielen..
en ineens was ik weer thuis, en kwam er een heel erg bekend deel van een vorige droom terug,
dat ik met een groepje waaronder een oudere vrouw allemaal wapens hadden en dat we heel sneaky ergens naartoe gingen..
Vervolgens was ik weer thuis, en was ik aan het wachten totdat de spleetoogjes hier waren..
Toen ze eraan kwamen ging ik naar buiten om een achter ons tuinhuis een gat te graven zodat ik eronder kon,
met nog 2 of 3 anderen merkte ik later, wij alles helemaal chill maken zodat ze ons niet konden vinden en alles.
Maar nu stroomt er toch ineens een rivier achter ons tuinhuisje weg, dat door al dat weggegraven zand bijna droog komt te liggen..
Dus wij rijden ineens op paarden weg, over kiezels, allemaal wit, en we komen weer bij de zeedijk uit.. maar dan een andere plek als voorheen.
Vanaf daar gingen we lopen en zag ik hoe een van ons werd besprongen vanaf een hoger stuk dijk en werd neergestoken met een sabel.
Toen gingen we rennen en draaide iemand van ons zich om en schoot die gast recht door zun kop heen.
( heel raar, want waar de kogel hem raakte, een paar centimeter daarnaast kwam het gat te zitten ) maar die gozer leefde nog,
en stak een gast in zijn buik, en daarna de volgende door zijn kop heen...

Ik vertelde dit vervolgens die ochtend of voor in de middag tegen een maat,
en daarna zag ik ineens een globaal idee van betekenis:

Het onbekende komt binnen vallen, jij wilt ertegeningaan, zoals je al hebt gedaan.
Daarna ga je naar je bekende plekje en doe je vrijwel niets,
totdat de tijd daar is om je te verstoppen en uiteindelijk gaat vluchten.
Dit loopt uit op leed..

BerichtGeplaatst: 31-05-2007, 10:19:56 
Kabouter
Kabouter

Droom over: plaats delict

30 op 31 mei:

Het is lang geleden dat ik zo in soort van shock-toestand wakker werd,
en volgens mij kan ik me niet echt voor de geest halen dat het ooit zo intens is geweest..

here it goes,

Het enige wat mij nog bij staat is dat ik bij een plaats delict was aangekomen, ofja.. iemand was overleden in een badkuip. Zo'n echte kuip zegmaar, op pootjes. Daar lag een vrouw in, en er zat nog water on dat bad..dus dat mens had zich helemaal voolgezogen met vocht schijnbaar.
(net zoals een keer bij CSI of een ander programma was als ik me niet vergis)
Maargoed, een agent, of in ieder geval een gast, was met een plastic fles al dat water of voch aan het weghalen , UIT die vrouw dus,
want schijnbaar was die helemaal zacht geworden, dus dat kon allemaal.
Dus ik ging op een gegeven moment kijken van dichtbij, met mijn hoofd boven de hare, en dat leek allemaal wel wit en vet eng enzo.. (bah!)
Ze had haar ogen dicht, en ik zat me toen de hele tijd te verbeelden dat ze weer tot leven zou komen en haar ogen open zou doen enzo.
En vanaf dat moment werd ik ineens als een bezetene tegen de rand van dat bad geduwt, door iets, of uit waanzin, ik weet het niet.
Ik leunde dus met mijn bovenlichaam op de rand aan bovenkant van de badkuip en met mijn rechter arm in de lengte erin.
Mijn hand of elleboog of mijn hele arm was het hoofd aan het indrukken, aan het proberen wegdoen, aan het kapotmaken..
Alles was in ieder geval heel paniekerig en gestoord en wild.

En ik werd ook echt serieus half panikerend wakker toen, om half 7

BerichtGeplaatst: 13-09-2007, 17:24:50 
Kabouter
Kabouter

Droom over: kuifje

Het schiet me echt net pas tebinnen..

Ik weet nog wel dat ik vroeger (tussen de 8 en de 14 jaar oud ergens) grootse fan was van de tekenfilmserie Kuifje. Er is een stuk dat gaat over de zonnegoden en de inca's. Daarbij hoort ook een tot leven gekomen mummie, Scharlaken Rackham.

Hier heb ik echt heel vaak dromen van gehad die in dezelfde omgevingen (2 of 3 verschillende waarvan 1 altijd de zolder was waar mijn ouders sliepen) afspeelde.
Alleen de ene keer was ik op de vlucht voor hem, de andere keer waren we bevriend, en de andere keer was ik hem achterna aan het zitten.

Ook heb ik heel vaak een droom gehad dat ik in een winkelcentrum op een hogere verdieping aan het lopen was. Ik liep altijd recht op een roltrap af die naar beneden ging. Maar deze was altijd verschrikkelijk lang. Ik nam altijd een klein aanloopje en sprong vervolgens over de roltrap naar beneden toe. Maar ik sprong altijd veel te ver zodat ik net achter de roltrap zou landen. Ik werd altijd net vóór de klap wakker..

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00