Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-11-2024, 15:04:04

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: help!
BerichtGeplaatst: 27-07-2006, 06:19:18 
Feniks
Feniks

Ik zit met een gigantisch probleem.
Een tijdje terug ben ik opgenomen geweest in het ziekenhuis vanwege een longontsteking. Niks abnormaals natuurlijk daaraan. Maar nu komt het, omdat ik dit jaar al vaker in het ziekenhuis heb gelegen wilde mijn longarts dat ik naar een psycholoog ging ja want ik zou wel eens problemen kunnen hebben. Ammehoela.
Maar goed, uiteindelijk toch ermee ingestemd VOOR 1 KEER heb ik duidelijk gezegt.
Nu was ik gisteren bij die psychopaat van een psycholoog, en die had contact gehad met mijn longarts. Die wilt dat ik daar een tijdje blijf omdat hij me anders neit meer wilt behandelen. Ik voel me nu echt gewoon op z'n zachtst gezegt beetgenomen, en ben er ook flink pissig om. Heeft iemand hier een idee of dit mag op deze manier ? Toen ik zei dat ik hier niet mee accoord ging zei die psych namelijk dat van ddat die longarts me anders niet wil behandelen. Lekker dubieus, hebben zeker niet genoeg te doen momenteel?
Ennuh, anders, als ie wel in z'n recht staat.. hoe krijg je een psycholoog snel genoeg gek dat ie je als patient niet meer nodig heeft?

alvast bedankt groetjes rogue

Berichtenonderwerp: Re: help!
BerichtGeplaatst: 27-07-2006, 08:44:37 
Nimf
Nimf

Volgens mij mag een arts in nederland aan niemand hulp weigeren.
En zeker niet op een manier als deze. Dit is gewoon
pure Chantage!! Hier zou ik werk van maken hoor !

BerichtGeplaatst: 27-07-2006, 14:18:27 
Dwerg
Dwerg

Hey, ik heb het even nagevraagd, en dat kan zo niet... Een longarts kan dat wel voorstellen, en om persoonlijk bezwaar of een conflict de behandeling staken, maar dan krijg je een andere longarts toegewezen!

Ergens zou je kunnen zeggen/denken, dat ziekte op een ander niveau ontstaat, en dat het een manier van 'rust nemen' is om iets te verwerken bijvoorbeeld, of een aanleiding kan zijn om iets in je leven te veranderen. Dus op die manier is het niet raar om daar bij stil te staan. Maar medische behandeling kan je daarom niet ontzegt worden. Als jij niet naar een psycholoog wil, en je arts je daarom niet wil behandelen, is een andere arts de oplossing!

Sterkte ermee in ieder geval :wave:

BerichtGeplaatst: 27-07-2006, 16:21:46 
Groentje
Groentje

Idd, ik vind ook niet dat dit kan.

Als je niet meer naar die pyscholoog wilt gaan is dat jouw keuze en moet die arts dat respecteren, en als hij je dan niet meer wilt behandelen zou ik gewoonweg een andere zoeken.
Je moet je zeker niets laten opdringen...

BerichtGeplaatst: 28-07-2006, 07:27:51 
Feniks
Feniks

okee dan weet ik dat. Bedankt voor de reacties ik ga dan gewoon zeggen dat ik niet meer wil, en ffe met m'n huisarts het erover hebben. Ik vond het ook niet zo leuk, je word echt in een hoek gedreven en dan voel je je ineens heel kwetsbaar en onstabiel :S

nogmaals bedankt!
groetjes rogue

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00