hey,
de laatste tijd ben ik erg duizelig en heb veel last van hoofdpijn en ben erg moe.
Voor 2 week terug was ik zo erg duizelig dat het klamzweet uitbrak het werd zo erg dat het tegen flauwvallen aan was
Ik kon amper lopen want verloor haast me evenwicht telkens. k heb toen de hele middag op bed gelegen en savonds had ik hoofdpijn en was heel erg moe...De volgende ochtend ben ik na de dokter geweest. mijn bloeddruk was veelste laag 95om60!!!! ik schrok er zelf van. k was getest op bloedarmoede maar dit was goed.hij dacht het waarschijnlijk aan de zoutgehalte in het bloed lag. zijn tip was wat meer zout eten.
De week die volgde had ik meer zou gehad maar de duizeligheid,hoofdpijn en vermoeidheid bleef. toch maar weer na de dokter toe mijn bloeddruk was dit keer aan de hoge kant 145om80... Misschien was het zout toch niet goed geweest
Ik ben geweest om bloed te prikken voor wat testjes.
Heeft iemand van jullie enig idee hoe dit komt?? Heeft iemand tips??Kan het ook komen door negativiteit van andere mensen en/of overleden mensen?
Ik ben namelijk ook heel gevoelig voor bepaalde sferen uit mijn omgeving. Als iemand chagarijnig is geeft dat mijn een enorme druk zodat ik er voor uit de weg moet gaan...
-x-
Liefs kleurtje