Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 17-02-2025, 00:32:24

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: zuurstoftekort
BerichtGeplaatst: 14-01-2005, 23:19:21 
Elf
Elf

ik heb al vanaf baby zijnde last van zuurstoftekort, als ik t koud heb wordt k helemaal blauw,/paars, vooral mn tenen, terwijl ik er geen last van heb, ik ben 2 maanden tevroeg geboren, en ze hebben allerlei gassen enz.. moeten toedienen om me in leven te houden, ze dachten ook dat ik t niet zou halen, dat deed ik dus wel, maar veel lichamelijke klachten komen waarschijnlijk hierdoor,,

mn moeder zei dat ik voor dat blauwe/paarse gedoe ooit maar eens naar de dokter moet gaan, maar dan zal k medicijnen krijgen, wat k niet wil, het is een natuurlijk fenomeen, dus wil t natuurlijk oplossen..
weet iemand hoe dit op een natuurlijke wijzze kan overgaan?
in de winter heb ik t ook altijd bij mn handen/vingers, en mn voeten/handen zijn altijd koud, zelfs in de zomer,. :oops:

Berichtenonderwerp: Re: zuurstoftekort
BerichtGeplaatst: 14-01-2005, 23:33:55 
Reus
Reus

Ik kan je niet echt helpen.
Wat je wel kan doen is bijvoorbeeld je energie beter laten stromen.
Door bijvoorbeeld een aardingsoefening te doen.
Hierbij stroomt energie door heel je lichaam (bij mij dan tenminste).
Ik krijg ook altijd hele warme voeten.
Geen idee of dit lang werkt en of het zoiezo wel werkt. Maar je kan het proberen.
Er staat er op de site zelf 1 en ik heb er ergens ook 1 geplaatst die voor mij beter werkt.
Ik zal wel ff de link opzoeken voor je.

BerichtGeplaatst: 14-01-2005, 23:35:50 
Reus
Reus

Gevonden: http://forum.spirituelejongeren.nl/viewtopic.php?t=760

Ik heb 'm voor mezelf iets aangepast. Dit kan jij ook doen. Gaat heel makkelijk met deze oefening. Je kan 'm natuurlijk ook gewoon precies doen zoals-ie hier staat ;)
Is ook prima!

BerichtGeplaatst: 15-01-2005, 00:04:38 
Elf
Elf

oo tnx!! k sla de oefening gelijk op in mn usb stick :D

BerichtGeplaatst: 15-01-2005, 09:47:15 
Reus
Reus

Graag gedaan hoor!
Ik wil mijn aangepaste versie ook nog eens plaatsen, maar heb er nog geen tijd voor gehad 'm helemaal uit te typen.
Maar die komt dus ook nog. Je moet 'm gewoon doen op de manier die het beste bij je past. ;)

BerichtGeplaatst: 15-01-2005, 09:54:34 
Nimf
Nimf

Licht het ook niet aan je gewciht? zonder het over anorexia te hebben. je bent gewoon veel te licht...zonder dat je er iets aanan doen, maar daar kan het aan liggen. winterhanden en wintervoeten zijn veel voorkomend daarbij. veel wisselbaden helpt, goede sokken , met ruime warme schoenen aan( obsoluut geen knellende schoenen).

BerichtGeplaatst: 15-01-2005, 11:31:04 
Elf
Elf

ja, ik weet t niet eigenlijk, mn moeder zei dat ik het in de couveuse(hopelijk goed geschreven) ookal had, maar toen was de reden zuurstof tekort, k ben eigenlijk 2 maanden tevroeg geboren, en ze hebben veel moeten toedienen om me levend te houden, Normaalgesproken zou een baby doodgaan als die 2 maanden tevroeg uit de moeder wordt gesneden :roll: ze hebben zuurstof, en vanalles toegevoegd om me levend te houden, wat mn gezondheid kon aantasten(zeiden ze toen) en ze wisten niet of k het wel zal halen, maar dat is wel gebeurd :D K ben eigenlijk een 2ling, maar mn zusje is dood geboren,(mn moeder had zwangerschaps vergiftiging) doordat de dokters niet geloofden dat er iets mis was, binnen 20 minuten moest ze van r-dam naar leiden vervoerd worden, en gelijk geopereerd worden, anders zou zij het ookniet gered hebben, en ik ook niet..

Kan dit misschien ook een oorzaak zijn van blauwe handen/voeten?
of is het echt door mn gewicht.. :D

BerichtGeplaatst: 15-01-2005, 11:34:25 
Feniks
Feniks

Zuurstoftekort kan door vele dingen komen... ik ben geen expert maar dit is wat ik weet..

Je hebt zuurstof rijk en zuurstof arm bloed in je lichaam :wink: dat weet je denk ik wel :wink: wel, stel dat er iets mis is met doorbloeding denk een een vernauwing in de aderen door een bijv. hartinfarct ik zeg maar wat, dan stroomt het bloed minder goed door. Gevolg is dat je last krijgt van benauwdheid door de vernauwing. Doordat er niet genoeg zuurstofrijk bloed door je lichaam stroomt kan je gaan "tekenen". Dit wil zeggen.. je kan om je mond blauw uitslaan, blauwe nagels krijgen (handen en voeten) gaan trillen, je hart kan sneller gaan slaan, je kan dizzy worden, je kan er zelfs hoofdpijn van krijgen.

Ik heb alleen niet gehoord dat je door een te licht gewicht zuurstoftekort kan krijgen.. ik denk dat je er een beetje naast zit Indira :wink: Maar don't worry vergissen is menselijk.
Ik denk zelfs dat als je te zwaar weegt ofzo je juist sneller een zuurstoftekort krijgt dan als je ligt bent want je lichaam moet dit allemaal natuurlijk met zich meetorsen.
Wat ik denk Deborah is dat je niet zuurstoftekort hebt door je gewicht waar je dus niets aan kan doen zoals je al bij anorexia beschreef maar dat het gewoon een "afwijking" is geweest bij je geboorte. Ik zou als ik jou was voor de zekerheid toch naar een dokter gaan om te vragen WAT het precies is. Dat is heel belangrijk. Als je weet wat het is en waar het vandaan komt kan je gaan denken aan stappen om het te behandelen.

Succes meid.. enne hoop dat mijn uitleg een beetje zinvol en nuttig was haha soms ben ik TE langdradig!

liefs rogue

BerichtGeplaatst: 15-01-2005, 11:42:32 
Elf
Elf

ik ben vanplan om een keer naar de dokter te gaan,
wat raar is, als wanneer k onder een kokend hete douche sta, dat mn voeten dan blauwer/zijn, als wanneer k eruit kom,,
in de zomer draag k ook altijd sokken:P
Maarja k heb t mn hele leven al en mss is t erfelijk
k heb gehoord dat mn oma ook altijd koude voeten had enz..
Mn handen gebruik ik vaker dan mn tenen, dus zijn minder snel paars:P

als k ooit weer een keer bij de dokter kom, vraag ik gelijk alles aan hem :D

BerichtGeplaatst: 16-01-2005, 11:10:21 
Nimf
Nimf

hey roque.....ik zit er niet naast;) ik heb er zelf last van gehad...en meerdere mensen om mij heen toen...dusse geen fout!

BerichtGeplaatst: 16-01-2005, 23:12:38 
Feniks
Feniks

haha okee maar ik dacht het omdat het nergens vermeld word.. :wink:

hum mogen ze trouwens dan wel even VERMELDEN! :S zo zie je maar weer soms kan je zelfs van internet niet op aan :wink:

liefs rogue

p.s ik ga mijn tekst wel even ervan bewerken dat je dus ook zuurstof tekort kan krijgen...

liefs rogue :sss:

BerichtGeplaatst: 17-01-2005, 12:53:32 
Elf
Elf

maar door zuurstoftekort sterven toch geen tenen af?
daar ben k soms bang voor... :oops:

BerichtGeplaatst: 17-01-2005, 13:03:52 
Nimf
Nimf

nouja roque....zuurstof tekort...iig dat je bloed te langzaam stroomt he met die TE lage bloeddruk....dus misschien heeft deborah dat ook wel. Ik had in italie gwoon blauw paarse handen...
enne zuurstof tekort...tjah t wordt wel errug medisch..ik weet niet hoe dat zit. misschien heb je bijde deborah?

BerichtGeplaatst: 17-01-2005, 13:25:28 
Feniks
Feniks

haha nou ja wat ik weet ervan is dat zuurstof tekort een waarschuwing is van het lichaam.. iets wat je wel serieus moet nemen maar meer weet ik er dus ook niet van. Maar wil iemand echt de oorzaak weten wil ik het wel even uitzoeken. Rogue is alleen beetje te lui om een van de verhuizdozen uit te pakken en dat boek eruit op te diepen haha... maar als iemand het echt weten wilt... :wink:

liefs rogue

BerichtGeplaatst: 17-01-2005, 18:36:57 
Dwerg
Dwerg

deborah schreef:
Normaalgesproken zou een baby doodgaan als die 2 maanden tevroeg uit de moeder wordt gesneden

Ehmmm ik ben 2 en een halve maand te vroeg geboren maar ik woog 9 pond !! En ik hoefde niet eens in een couveuse !! Het ligt idd aan je gewicht !! het ligt niet aan het te vroeg geboren zijn :) want je weet hoe ik eruit zie al heb ik er erger uit gezien hahaha Maar doordat je te weinig vet heb heb je niet genoeg weerstand om kou tegen te gaan

*( heb je trouwens die workshop vorige week niet gevolgd ?? Daar hadden ze het over je huid !! Dat dikke mensen meer tegen de kou kunnen dan dunne mensen omdat die geen vet hebben!! )*

Mijn moeder der vriend is bijna 2m lang en is heeel erg dun ongeveer net zoals jou en die heeft het ook altijd koud !! Ook al staat de verwarming op 25 graden !! ( dan zit ik te stikke van de hitte !! ) Ik denk dat jij een schildklier probleem heb en of suikerziekte !! Heb je je daar al eens op getest ??? Ik zou dit wel doen aangezien dat best wel ernstig is !!

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00