Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-11-2024, 20:59:00

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01-11-2005, 11:17:37 
Feniks
Feniks

Weet iemand hier wat van af? Mijn longarts wil mij als proefkonijn hebben geloof ik. Maar op internet kon ik er niks over vinden. Ik weet niet of iemand hier mee bekend is of iets erover gehoord heeft? Ik ben benieuwd en wil gerust alles proberen maar ik wil eerst goed geinformeerd zijn en dat ben ik nu dus niet :(

liefs rogue

Laatst gewijzigd door Rogue op 02-11-2005, 12:49:40, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 01-11-2005, 14:10:36 
Admin
Admin

Hoi Rogue,

injecties tegen huisstofmijtallergie ken ik niet, ik ken wel hooikoortsinjecties. Die krijg ik zelf ook, daarmee krijg ik steeds een bepaalde hoeveelheid van de stof toegediend waarvoor ik allergisch ben, waardoor ik er uiteindelijk steeds beter tegen kan en uiteindelijk helemaal geen allergische reacties meer heb.
Alleen als ik bij iemand met een alternatieve denk of werkwijze kom dan geven zij altijd wel iets aan in de trant van "nu onderdruk je de hookioorts en de hooikoorts heeft een oorzaak en juist daar moet je je op richten". Dan denk ik weer he verdorie was ik er maar nooit aan begonnen.
Maar goed, ik begin nu net weer aan een nieuwe serie spuitjes (moet wel als je d'r eenmaal aan begint moet je het ook afmaken) en kan wel een kopie van de beschrijving maken, misschien dat je daar wat aan hebt als de werking ongeveer op het zelfde neer komt. Zeg het maar als je denkt daar wat aan te hebben.

Ps leuke verspreking "huisstofmijnallergie" :wink:

Pluisje.

BerichtGeplaatst: 02-11-2005, 12:48:44 
Feniks
Feniks

hey pluisje..

dank je voor je reactie. Ik zou wel eens willen lezen erover. Ik heb er zelf niet echt veel info overgehad dus. Het enige wat die arts zei was dat ik het wel voordurend moet krijgen. Krijg dan ook zelf "les" om te spuiten zeg maar.. naja eens zien wat het is..

hum.. huisstofmijnallergie.. jaa.... ik snapte eerst ffe niet wat je bedoelde maar nu zie ik het.. verander het gelijk ffe haha..

liefs rogue

BerichtGeplaatst: 02-11-2005, 19:15:14 
Admin
Admin

Rogue schreef:
Ik zou wel eens willen lezen erover. Ik heb er zelf niet echt veel info overgehad dus. Het enige wat die arts zei was dat ik het wel voordurend moet krijgen. Krijg dan ook zelf "les" om te spuiten zeg maar.. naja eens zien wat het is..

Weet je dit klinkt toch wel ietsie anders dan bij mijn spuiten. Mijn spuiten worden door de huisarts of de assistente van de huisarts gegeven. Ik begin in oktober of nog iets eerder met de spuiten, ik krijg dan 6 spuiten voor de bomen en planten en 6 voor de grassen dit volgens een bepaald vaststaand schema eens in de zoveel weken zodat ik uiteindelijk alle spuiten heb gehad voor het hooikoortsseizoen begnt. Dit moet ik dan minstens 3 tot 5 jaar volhouden tot ik imuum ben en geen last meer heb van de hooikoorts.
Ik hoef dus gelukkig mezelf geen spuiten te geven, ik moet alleen wel 12 keer naar de dokter voor die akelige spuiten. :S
Ik denk dat de wijze van toedienen van de spuiten dus wel anders is, maar ik denk dat ze beiden wel de bedoeling hebben om je imuum te maken voor de stof waar je allergisch voor bent.
Ik zal zo snel mogelijk de beschrijving van de spuiten voor je scannen of kopieren, dat stuur ik je dan wel toe en dan kijk maar of je er wat aan hebt. :D

Pluisje.

BerichtGeplaatst: 25-02-2006, 16:52:40 
Kabouter
Kabouter

Ik ben zelf uber allergisch voor huisstofmijt. Als ik een grafiek laat maken bij de arts gaat ie als een dal de afgrond in. :rolling:

Ik zou zeggen: Veel luchten, altijd met de raam een beetje open slapen, anti allergeen hoezen, ontstekingsremmers, stofzuiger met HEPA filter (of beter: Dyson), gladde vloer (parket of zijl), regelmatig je beddengoed op 60 graden wassen (vooral de kussen), weinig rommel in de kamer waar stof achter kan hangen, stoffige omgevingen vermijden, goede gezondheid (sporten, eten), frisse neus halen in 't bos, wintersport ... en extra jaartje studiefinanciering bij je longarts regelen haha.

Maar injecties ??? Heb d;r nog nooit van gehoord. Uch, ik weet niet of ik daar zo snel aan zou beginnen.

BerichtGeplaatst: 25-02-2006, 17:49:12 
Reus
Reus

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar ik dacht dat je dat alleen kon krijgen bij beroepsmatige gevallen.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00