ik heb zelf ook twee "slecht afgewerkte" knieen...
nooit meegedaan met gymlessen enzoo...in het begin was het groeipijn...omdat ik van klein opdondertje naar slungeltje ging...dus namen we dat maar aan...
Maar toen ik dertien was had ik het nog...en nog erger als voorheen...ik kon niet eens normaal een rondje om het huis rennen zonder zere knieen...en het werd alleen maar erger...
Toen naar het ziekenhuis..onderzoekkie hier...therapie daar...en uiteindelijk toch een operatie...
Volgens de chirurg..of slager...zoals jij het noemt...was het een of ander vlies in de knie die te strak gespannen was, hoe meer druk erop kwam, hoe meer het opspeelde...een plica...
http://www.tlichtpuntje.be/info/plicasynovialis.htm hier staat het ook uitgelegd...
Ondertussen ben ik aan beide knieeen geholpen en kan nu drie rondjes om het huis rennen...maar moet nog steeds beetje uitpassen met veel fietsen, sprinten, paardrijden en dat soort dingen...
Wel heb ik 1 operatie laten doen met een ruggeprik...maar dat doe k echt nie weer...ik was zooooooooooooooo bang voor die naald...k had ook een hardslag waar je een raveparty mee op dreef kon krijgen...
(je voelt alleen dat ze aan je been zitten en het gemoer in je knie...best melig...en je hoort wat ze zeggen...ik kon ook bijna me been in me nek leggen...met teen bij me neus)
Ik ben heel blij dat ik het heb laten doen...want het ging nl niet vanzelf over...ik kan nu alles weer..maar moet met sommige dingen heel erg rekening houden...(vriendin van me heb n paard...tja...kan nie te vaak ff rondje maken zonder pijn...fietse naar me werk??? ...kost me hoop pijn...dagje langlauffen??? twee weken op krukken...en zo kank nog wel tijdje doorgaan...)