Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-11-2024, 21:05:41

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 25-09-2007, 11:33:49 
Kabouter
Kabouter

Hai,

Elke keer weer lijkt het wel alsof ik ineens van de aardbodem ben verdwenen. Het lijkt wel alsof ik niet meer bij bewustzijn ben. Ik zweef alle kanten op. Ik moet dan stilzitten of stilliggen en naar 1 punt blijven kijken anders moet ik kokhalzen van de misselijkheid. Het is nu zelfs zo erg geworden dat ik het (nu dan) 2 volle dagen achter elkaar heb gehad. (eerst was het misschien 1x in de week of in de 2 weken een paar uurtjes)
Het wordt ook steeds heftiger, eerst leek het net alsof ik een beetje licht in mijn hoofd was en dan ging het na een paar uurtjes wel wat beter.
Nu is het zo dat ik helemaal niet meer aanspreekbaar ben en alleen maar voor me uit kan kijken. Ik hoor wel wat mensen dan tegen me zeggen en op de 1 of andere manier kan ik wel met moeite antwoorden, maar ook dat dringt niet tot me door. Alsof ik in een achtbaan zit en heel mn lichaam heen en weer beweegt terwijl dat helemaal niet zo is. Een hoekje omlopen in huis moet ik al met een hele cirkel nemen want anders val ik weer tegen een muur op.
Ik ben al bij de dokter geweest en: bloedsuiker is goed, gewoon bloedprikken was ook goed.. al die onderzoekjes waren goed.
Nou heb ik aanstaande vrijdag een EEG onderzoek in het ziekenhuis, maar ik wou toch ook hier aan iemand vragen of iemand mij kan helpen hiermee. Heb je er zelf ervaring mee of herken je het probleem en weet je ook hoe je dit kan oplossen of wat de benaming hiervoor is? Ik noem het maar "spacen" omdat ik ook niet meer weet wat dit kan zijn!
Wie kan mij hier aub mee helpen??? Het is nu namelijk zo erg geworden dat ik er zelfs bang van wordt omdat het alleen maar erger en intenser wordt!

Dikke knuffel Xx

Life is what U make it

BerichtGeplaatst: 26-09-2007, 11:54:05 
Dwerg
Dwerg

Hoi Jesipo,

Wat je hier beschrijft komt mij wel enigzins bekend voor. Bij mij gebeurde het echter altijd in bed voor het slapen gaan, en dan ook nog eens alleen als ik alleen was.
Bij mij gebeurde het voordat ik mijn eerste paar uittredingen had.. Inderdaad kan dat doodeng zijn en heb ik mij er in het begin stevig tegen verzet. Ik wilde dat niet ervaren, was bang.
De enige tip die ik je geven kan is laat het je gewoon eens gebeuren. Laat het gevoel maar over je heen komen en verzet je er niet tegen. Je zult zien dat het uiteindelijk niets is om bang voor te zijn.

Maar misschien dat iemand anders er een nog andere verklaring voor heeft?

BerichtGeplaatst: 26-09-2007, 19:24:36 
Reus
Reus

Ik zou even de EEG afwachten wie weet wat daar uitkomt!
Succes met de EEG (been there) stelt niet veel voor alleen daarna moet je je haren wassen omdat t n beetje alle kanten opstaat en ze gebruiken n soort scrub om die elektrode dingetjes te bevestigen dat plakt n beetje..
Succes en sterkte met de uitslag!

BerichtGeplaatst: 09-11-2007, 17:35:37 
Reus
Reus

heeyy !
heb je de uitslag al???

ik heb dat ook wel soms wat jij verteld...
maar ik heb het omdat ik altijd het gevoel heb dat ik NIET op de wereld ben.. duizelig etc. gewoon heel licht in je hoofd,, vrij weinig dringt tot je door idd.. concentratie slecht enzovoorts.. ik weet ook niet prec ies wat dat is ik merk wel als ik me elke dag goed aard dat ik er minder last van heb. en misselijk ja.. dat ben ik zoiezo wel elke dag maar da kom omda k een scheur in me middenrif heb.. en of dat ook daar mee te make heb die misselijkheid weet ik eigenlijk niet...
nou ben benieuwd naar de uitslag!

liefs tamara

BerichtGeplaatst: 11-11-2007, 20:25:45 
Nimf
Nimf

Ontsteking van je evenwichtsorgaan?
Ken velen mensen die deze verschijnselen hebben gehad en ze hadden allemaal gewoon een ontsteking aan het evenwichtsorgaan.
Helaas voor jou, dat moet gewoon uitzieken.

Hopelijk heb jij ook alleen maar een ontsteking aan je evenwichtsorgaan.

BerichtGeplaatst: 11-11-2007, 20:47:15 
Kabouter
Kabouter

Hai,

Nee ik heb nog geen uitslagen van die EEG, die arts kon pas weer een afspraak maken voor over een maand! (nu deze maand dus haha) gelukkig is het al iets minder geworden.. het lost zich af met rugpijn en ik denk (hoop t nie natuurlijk ff afwachten) dat als die rugpijn weg is dat die zweverige dingen weer gaan gebeuren. Zo gebeurde het nu iig wel.. Maarjah, ff aankijken dan haha

xxxx

Life is what U make it

BerichtGeplaatst: 19-11-2007, 10:07:28 
Groentje
Groentje

Hallo,

Heb je al eens gedacht aan hyperventilatie?
Wat jij beschrijft heb ik ook anderhalf jaar mee rond gelopen tot ze erachter kwamen dat het hyperventilatie was.
Ben zelfs in het ziekenhuis geweest voor allemaal onderzoeken wat eigenlijk helemaal niet nodig was.
Ben toen bij een fysiotherapeut geweest om opnieuw te leren ademhalen en nu heb ik er eigenlijk geen last meer van.
Heb je ook last van een droge mond als je je zo voelt?

Hoop dat je er wat aan hebt en dat je je snel beter voelt!

Groetjes Mirjam

BerichtGeplaatst: 19-11-2007, 10:15:29 
Kabouter
Kabouter

Hai mirjam,

Ja daar dachten de dokters vroeger ook aan en heb ik ademhalingstherapie voor gehad een paar jaar geleden. Ik weet wel hoe ik moet ademhalen nou alleen tjah.. soms benje zó ontspannen dat je bijna geen ademhaalt en jah hahaha.. maar ja ik ben daar al voor behandeld..
Vanmiddag krijg ik de uitslag dus hopen dat ze nix vinden! Het gaat nu al 1,5 week redelijk goed.. dus hopen!!!! hahaha

xxxxxKnuFs

Life is what U make it

BerichtGeplaatst: 20-11-2007, 14:17:58 
Kabouter
Kabouter

Dan eindelijk de uitslag!!

De EEG en de CT-scan zijn er allebei goed uitgekomen! :D:D

Ik had met de neuroloog overlegt en het zou misschien mijn pijnappelklier kunnen zijn die niet goed bezig is. Dit veroorzaakt meerdere dingen zoals slapeloosheid, last van hormonen, darm klachten etc. etc. Wat weer allemaal overeenkomt. Ik kwam hierachter doordat ik melatonine pasgeleden kocht waardoor ik bijna geen last meer heb van duizeligheid en misselijkheid.. dus nu vervolg afspraken maken hiervoor en dan hopen dat alles goed komt :D:D

XxxxxKnuFs

Life is what U make it

BerichtGeplaatst: 27-02-2008, 22:56:46 
Groentje
Groentje

Het is inmiddels een paar maanden verder...ik lees nu pas dit bericht.
Zelf heb ik dezelfde klachten al een jaar. Na een heftige griep is mijn (zegt dokter) evenwichtsorgaan aangetast.
Ik krijg de klachten als mijn ogen veel bewegingen moeten maken. Scrollen, tijdschrift bladeren, TV, games e.d. Dan gaat alles draaien, wangen worden rood, kan niet uit mijn worden komen omdat ik zo afgeleid ben wat er dan met mij gebeurt, bonzende hoofdpijn en kan geen fel licht of geluid verdragen.
(Nu met googelen denk ik: zou het migraine kunnen zijn?)

Vorige week EEG gehad en vandaag de uitslag. De neuroloog kon niets vinden.
Hij dacht in eerste instantie aan epilepsie. Maar dat is uitgesloten. Evenwichtsorgaan is goed. Oogspierfuncties zijn ok. Wel een soort van hyperventilatie kunnen ontdekken.
Het zou stress kunnen zijn.......

Hoe reageer je op de melatonine? En waar kun je dat kopen?
Hoe gaat het nu met je?

BerichtGeplaatst: 20-03-2008, 14:48:40 
Dwerg
Dwerg

Monju, dat klinkt inderdaad verdacht veel als migraine. Maar het lijkt me dat de neuroloog dat ook wel geopperd/onderzocht heeft? Zou een beetje onprofessioneel zijn als dat niet zo is lijkt me, als ik je klachten zo lees (en daar dus alleen op af ga), lijkt het me vrij duidelijk?

BerichtGeplaatst: 21-03-2008, 22:18:27 
Kabouter
Kabouter

Hai allemaal,

Ja het is inderdaad alweer een tijdje geleden. Ik ben na héél véél onderzoekjes er dan eindelijk achter wat het zou kunnen zijn.. overprikkeling doordat ik een HSP'er blijk te zijn..

Schijnbaar zou ik op zown extreme manier overprikkeld zijn geweest dat ik daardoor mezelf verloos als het ware.. ik heb er nog steeds erg moeite mee om uit zown "slaap" moment wakker te worden. Dus ik zorg er gewoon heeeel goed voor dat ik niet overprikkeld raak. Het zij zo ;)

KnuFs Xxx

Life is what U make it

BerichtGeplaatst: 22-03-2008, 11:55:41 
Reus
Reus

jah dat hoort idd bij hsp ja..
nou hopen dat je er een beetje mee om ga leren gaan dan!
succes ermee

BerichtGeplaatst: 06-05-2008, 20:28:12 
Kabouter
Kabouter

welkom bij de club HSP ;)

BerichtGeplaatst: 16-05-2008, 20:08:29 
Kabouter
Kabouter

Hai allemaal,

Het is alweer een tijdje verder en nog steeds heb ik last van ernstige overprikkelingen. Als ik naar school moet gaan, dan ben ik vaak al na het 2e uur dat ik zo overprikkeld ben dat ik niets meer kan waarnemen, voelen.. ik kan niet meer denken, spreken.. helemaal niets meer.. Weet iemand misschien hoe ik hieruit kan komen? Of hoe ik ervoor kan zorgen dat dit niet meer gebeurd of anders minder? Ik begrijp er namelijk totaaaal niets van!

KnuFS

Life is what U make it

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00