bloempje schreef:
ik had in mijn kamer ook altijd een koude rilling. ik wist dat dit een geest was en in het donker zag ik hem oomals een soort schaduw.
Ik heb dit ook wel eens gehad, ik heb als kind ook een man in mijn kamer gezien en beweerde dat er iemand genaamd Jackie in en om mijn kast woonde, maar of dit mijn fantasie was of niet, dat weet ik niet.
Ik sliep een paar jaar geleden heel slecht en ik werd snachts een stuk of drie keer wakker. Ik ging dan altijd automatisch naar de wc, ik weet niet precies waarom, want ik hoefde echt niet altijd. Maar als ik dan over mijn drempel stapte voelde het altijd alsof er iemand voor me stond, heel raar. Dan kreeg ik een koude rilling en begonnen mijn handen een beetje te tintelen.
Dit kwam steeds vaker voor en ik werd er ook echt bang van. Daarom ben ik het gewoon gaan negeren. Inplaats van te wachten totdat het weg was, of er omheen lopen, ben ik er gewoon doorheen gaan lopen en het buitengesloten. Wanneer ik er doorheen liep voelde het ook alsof er een koude tinteling door me heenging.
Ik had van iemand de tip gekregen om mezelf in een soort van ei te visualiseren. Binnen dat ei konden alleen energien komen die ik binnenliet, de anderen ketste ik weg met de harde buitenkant. Dit heeft me veel geholpen, het hielp echt!
Nu heb ik deze koude rillingen ook steeds minder vaak en ik word ook minder vaak wakker in mijn slaap. Ik heb nog steeds geen idee wie of wat het was, maar dat hoef ik eigenlijk ook niet te weten, het laat me nu in elk geval met rust