Met de kennis die ik heb van vaccinaties.....geen haar op me hoofd die ooit nog een vaccinatie accepteerd.....
Mijn dochter krijgt ook echt geen vaccinaties.
Een vriend van ons...had een zoontje, kern gezond niks aan de hand, we waarschuwde ze voor vaccinaties...niet willen luisteren.....
kindje is 6 maanden oud geworden.
Na de vaccinatie van hun zoontje, werd het kind zwaar ziek, en kreeg hele bizare ziekte....
En dat leide van kwaad tot erger, maar dat ken je natuurlijk niet zeggen op de begrafenis, ja sorry man ik had jullie gewaarschuwd.
Er overlijden ook heel erg veel kinderen ten gevolgen van de vaccinaties, en als het mag, kan ik hier wel een linkje neerzetten, over een bizare zaak, over een bepaalde vaccinatie....jonge cheerleadster, die alles had in haar leven na die vaccinatie...tsja jullie zouden echt het filmpje moeten zien.
Ik weet ook wat er in zit, en ik word er kots misselijk van.
En ik kan nu al zeggen aan toekomstige ouders, als je eenmaal leert wat voor troep erin zit, geloof me, dan word je echt link als ze dat aan je kind willen geven
neem dat maar van mij aan hahaha.
Ik raad aan, ook zelf is onderzoek te gaan doen naar welke troep er wel niet allemaal in zit, google, of youtube ken je veel ondekken.
En ja ben er dus zeer en zeer zwaar op tegen!!!!!!!
OmegaZion