Hey hey,
Hier wou ik toch eventjes op reageren.
Mijn kleine meid van 7 jaar heeft (had) heel veel leer problemen. Ze is vanaf haar 4 jaar twee jaar naar het revalidatie centrum geweest maar het lukte haar niet om de leerstof te verwerken.
Toen moest ik de beslissing nemen om haar naar het bijzonder onderwijs te laten gaan type 1.
Wat voor me heel moeilijk was maar ik had geen andere keuze.
Toen haar eerste schooljaar ten einde was moest ik terug horen dat ze niet naar een hoger klasje mocht overgaan ze kon het
nog niet aan.
Toen werd ik bij het clb geroepen en die stuurden me naar een kinder neureoloog die me vertelde dat ze concentratie stoornissen had en relatine haar hoogst waarschijnlijk zou kunnen helpen.
Dat kon ik niet over mijn hart krijgen om die lieve meid elke dag pillen toe te dienen.
Maar toen ik terug zag dat het haar gewoon niet lukte op school na al haar inspanningen die ze deed en telkens maar huilen ze het niet kon.
Toen heb ik toch geprobeerd met relatine
enkel op school en ik moet zeggen dat het haar heel gelukkig heeft gemaakt en dat ze enorme vooruitgang heeft gemaakt.
Het is geen gemakkelijke beslissing en als je het woordje relatine zegt is het precies dat je je kinderen niet kan opvoeden.
Maar niets is minder waar.
Ze gaat nu heel graag naar school en hoeft niet meer bang te zijn als de juf haar een werkje voor legt.
En wat die visolie betreft dat ga ik eens proberen als de grote vakantie van start gaat.
Maar ik heb wel al gehoord dat het een week of drie duurt voor het lichaam er op staat.
Nu ja we gaan zien.
En ja ze is heel graag buiten
Groetjes vanessa