Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-11-2024, 15:05:04

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: rare gebeurtenis
BerichtGeplaatst: 13-08-2010, 13:11:27 
Moderator
Moderator

Ja ik dacht ook al,43 graden en je geeft de pijp aan maarten :?

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"

BerichtGeplaatst: 13-08-2010, 13:40:03 
Feniks
Feniks

Lichaamstemperatuur

Wanneer iemand hoge koorts krijgt of wordt blootgesteld aan hoge temperaturen, stijgt zijn lichaamstemperatuur aanvankelijk geleidelijk. Het lichaam houdt de temperatuur in de hand door middel van onder andere transpiratie en verwijding van bloedvaten in de huid, om af te koelen. Een te hoge temperatuur veroorzaakt in het lichaam denaturering van eiwitten, waardoor ze hun functie niet meer kunnen uitoefenen doordat zij hun ruimtelijke structuur verliezen. Aangezien het lichaam voor een groot deel uit eiwitten bestaat, en aangezien eiwitten een grote rol spelen bij diverse lichamelijke processen, is een te hoge temperatuur uiteindelijk dodelijk. Boven de 42 graden Celsius denatureren namelijk ook de eiwitten die het lichaam gebruikt om haar temperatuur te regelen. De temperatuur zal door de denaturatie versneld stijgen, waardoor men sterft. Hierdoor is het van levensbelang om hoge koorts met koortsdempende middelen te behandelen, zoals aspirine of paracetamol of andere middelen om denaturatie van de eiwitten te verhinderen.

Bron: wiki

Douglas Adams

BerichtGeplaatst: 13-08-2010, 19:09:19 
Kabouter
Kabouter

Aiobhan schreef:
Babe schreef:
een reactie op wie Aio??? Op Natascha of Ewout?
Enne , buiten de vaststelling dat je je blond voelt, komt er dan nog een reactie???;-)

Greetz

Babe

Mijn reactie op Ewout ;) Ik een heel verhaal,en dan zo,n grapje ertussen (niks mis mee) Maar voelde me best blond dat ik echt een heel verhaal getypt had :P En ik neem toch echt aan dat Ewout een serieuze vraag stelde. Maar ok,miscommuniedenker van mijn kant. ;)

Oeps.. ik had het hele topic wel gelezen maar blijkbaar niet opgelet. Ik begrijp nou wat je bedoelt.. ik denk dat ik diegen e ben die blond is aio.. Haha :-)

BerichtGeplaatst: 22-08-2010, 19:52:29 
Feniks
Feniks

Ik weet niet zo heel veel af van een veel te heet lichaamsdeel hebben, maar wat ik je wel kan aanraden is om gewoon minder kleren aan te doen als je het warm hebt. Ik heb altijd geleerd dat je iets aan moet doen als je het koud hebt, en dat je iets uit moet doen als je het warm hebt. Het is heel simpel eigenlijk, maar ook heel effectief ;)

Verder kan ik je hier niet zo goed mee helpen. Veel sterkte en veel succes ermee!

BerichtGeplaatst: 24-08-2010, 09:44:19 
Nimf
Nimf

ik had vroeger een normale temperatuur maar sinds dat ik iets hebt gedaan waardoor de temperatuur hoog blijf en ik er byna geen last van ondervind..

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00