Lol grappig topic dit.
Voorganger wat voor aandoening heb je dat je die uitnodiging gekregen hebt als ik vragen mag?
Ik ben als kind altijd gevaccineerd geweest en dit is niet verplicht!!!
Ook ben ik voor hepatitis B gevaccineerd vanwege risico groep met werk en sommige werkgevers verplichten dit wel ivm verzuim en schadeclaims.
Ook in de zorg vanwege risico groepen worden griepvaccinaties aangeboden.
Ik heb ooit pfeiffer gehad en toen moest ik ook 1x grappig was dat ik toen juist gigantisch ziek geworden ben.
Officieel wetenschappelijk gezien zou dit niet de oorzaak mogen zijn.
Ik ben doktersassistent en werk bij een huisartsen praktijk en in november zal ik degene zijn die 500 injecties gaat uitdelen aan mensen die vatbaar zijn.
In sommige gevallen ben ik het ermee eens vooral met ouderen die zijn gewoon vatbaar.
Daarbij heb ik het idee gezien patienten klachten/symptomen dat DE griep eigenlijk al bezig is
maargoed wie ben ik.
Ik heb er vriendelijk voor bedankt en de mexicaanse griep vaccin gaat ook zeer zeker niet in mijn lijf.
Even over HPV is een soort virus wat dus uit de wratten familie komt. het is min of meer een SOA en van de 250 soorten zijn er een aantal stuk of 2 geloof ik die uiteindelijk schade kan geven en baarmoederhalskanker KAN veroorzaken. Ik vind dat de testfase nog niet verduidelijkt is en heb een boel dokters mee mogen maken die ook nog niet achter het lange termijn effect kunnen staan.