Avuso schreef:
Dat je jezelf kunt beschermen met een ronde magneet is natuurlijk ook totale kolder. Het feit dat je daarin gelooft geeft mij te kennen dat ik verder de discussie niet met je aan wil. Simpel omdat een degelijke discussie niet op feiten maar op gevoelens en speculatie gebaseerd zal zijn. De rede waarom ik hier een reactie plaats is dat ik hoop dat latere lezers zich niet laten meesleuren in deze bangmakerij.
Mij hoor je niet zeggen dat een magneet werkt, zelf heb ik hier geen ervaring mee en kan ik hier ook niks over zeggen.
Citeer:
Alle echte wetenschappelijke onderzoeken naar GSM/UMTS hebben tot nu toe aangegeven dat er meer onderzoek nodig is
Dat er nog meer onderzoek zoek moet gebeuren is evt. noodzakelijk maar anderzijds zijn er al veel verslagen van wetenschappers, zie deze link van vorige post bv.:
http://www.stralingsweb.nl/seiten/stral ... oeken.htmlVerder wil ik kwijt dat wetenschappers in twee groepen te verdelen zijn:
Enerzijds zijn er de industriewetenschappers, die tegen betaling onderzoek plegen, en die in de rapporten schrijven wat hun opdrachtgevers graag zien. Ook hun onderzoeksinstituten zijn financiëel afhankelijk van dergelijke opdrachtgevers.
Anderzijds zijn er de wetenschappers, die hun onderzoeken en bevindingen kenbaar maken volgens hun geweten. Dergelijke resultaten worden door de eerste categorie in alle toonaarden bestreden.
Dit is 1 van de redenen waarom we nu deze discussie hebben, jij gelooft de eerste groep wetenschappers die dmv geld eigenlijk zijn omgekocht en hierdoor de echte waarheid verbergen.
Ik geloof de tweede groep wetenschappers die een veel minder groot budget hebben en belachelijk gemaakt worden door de 1ste groep wetenschappers die door hun hoge budget meer aanzien hebben, en daarbij komt mijn eigen ervaring dus ik geloof wel degelijk dat het schadelijk is voor ons.
En moeder aarde heeft er ook last van, kijk bv maar eens naar de bijen populatie, er zijn steeds meer onderzoekers die gms/umts masten de schuld geven omdat de coördinatie van deze beestjes zwaar verstoord raken.
Citeer:
geeft mij te kennen dat ik verder de discussie niet met je aan wil. Simpel omdat een degelijke discussie niet op feiten maar op gevoelens en speculatie gebaseerd zal zijn
Nu rest mij enkel nog de vraag, wat brengt jou op een spirituele site? Als je niet eens een gevoel accepteert.
Spirituality is a particular term which actually means dealing with intuition.
Intuitie is omgaan met je gevoel, dus waarom een gevoel buiten sluiten, enkel omdat je zelf dit niet kan voelen?
Hierbij wil ik wel zeggen dat je niet meteen alles hoeft te geloven, maar om iemand meteen belachelijk te maken omdat een persoon een uiting van een gevoel geeft vindt ik te ver gaan.
+ zie de link van stralingsweb, hier staan wel degelijk feiten van onderzoeken, zowel Engelstalige als Duitstalige verslagen.