Hey RianaLuna
,
Ik weet niet of ik echt chronisch vermoeid /wasben, maar ik heb wel een aantal klachten en dingetjes gehad, dus misschien heb je er wat aan.
Een tijdlang (en nu nog steeds wel, alleen gelukkig stukken minder) ben ik erg gestresst en moe geweest. Ik kwam mijn bed praktisch niet meer uit, het kostte me zo veel moeite. Ik moest mezelf echt uit bed slepen en meestal kwam ik overal maar net op tijd aan... dus dat gaf nog meer stress. Mijn emoties waren te vergelijken met een achtbaan, ik was soms best blij en zelfs gelukkig, maar een moment later zag ik het niet meer zitten en kon ik wel in huilen uitbarsten. Elke keer weer opkrabbelen kost veel kracht.
Uiteindelijk had dat van mij te maken met de problemen die ik had. Die waren stuk voor stuk een aanslag op mijn leven. Ik had mijn problemen niet opgelost en verwerkt, dus dat echoode de hele tijd door mijn hoofd heen. Logisch dat ik me niet kon concentreren en tegen elke dag opzag!
Toen begon ik (met hulp) alle problemen te bespreken en steeds een beetje meer duidelijkheid over alles en mezelf te krijgen. De lucht klaarde ineens op, leek het... Ik kan nu weer een beetje de leuke en goede dingen zien, dingen waar ik veel waarde aan hecht
. Sinds ik positiever in het leven sta (ben nog steeds wel een enorme denker hoor
) gaat het een stuk beter. Ik heb meer energie en kan weer 'vechten' voor geluk!
Ik hoop dat je hier iets aan hebt...
Knuffel,
BB
Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.PS Haters gaan haten!