angel26 schreef:
ik zou het inderdaad even afwachten en je niet te druk maken
het hoeft helemaal geen tumor te zijn en anders kunnen ze dat misschien nog wel operatief verwijderen alleen de chemo of de bestraling kan daarna heel vervelend zijn.maar nogmaals dit hoeft niet zo te zijn
het kan ook zo zijn dat je niet goed in je lijf zit, dat zweverige, heb je dan het gevoel alsof je als het ware een beetje boven je lijf zweeft? dan kan het zijn dat je niet goed geaard bent
wat je dan kunt doen is op de grond gaan zitten met je ogen dicht en visualiseer dat je wortel schiet(je voelt je dan ook helemaal zwaar worden
wat je vermoeidheid betreft, slaap je goed minstens 8 uur op een nacht en slaap je rustig of juist onrustig?
verder kan het medisch een helehoop zijn. lage bloeddruk of te hoog, ms, diabetes misschien.
kweenie ik vind het heel naar voor je en ik wens je sterkte
hoii, ik slaap minstens 8 uur soms wel 9 uur maar daardoor ik nog moe wakker wordt kan ik nog wel weer 3 uur slapen..
ja zou kunnen het voelt wel alsof ik ga zweven maar dan is het ook net of ik weg raak , ik ben dn even echt niet meer bijop aarde lijkt het wel maar ik maak wel alles mee wat er gebeurt alleen dan in een soort waas...??
oik ga er ook niet van uit dat het zo is.. maar het voelt wel even eng.. ik vergeet dingen, enz
bedankt voor de tip!!