Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-11-2024, 15:06:37

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 06-01-2006, 01:08:55 
Dwerg
Dwerg

Paar dagen geleden ben ik naar het dolfinarium geweest. We stonden in een rij te wachten tot we ergens naar binnen konden. Het werd steeds drukker en ik begin me niet zo lekker te voelen. Ik krijg het gevoel dat ik ga flauwvallen (ik weet hoe het voelt omdat ik het al veel vaker heb gehad, kwam toen door te weinig eten :oops: ). Ik stond met een camera in me hand en kon die nog net op tijd weggeven voordat ik echt wegviel.

Zoals ik net al zei heb ik het al wel eens eerder gehad. Alleen toen kwam het door te weinig eten. Ik weet zeker dat dat deze keer absoluut niet het geval was.

Was benieuwd of aan de drukte lag, had op dat moment echt heel erg veel aan me hoofd en toen kreeg ik allemaal mensen nog om me heen (zoals me nick al zegt ben heldervoelend). Ik had er niet op gerekend dat ik in een rij moest wachten met een hele lading mensen om me heen.

Verder was ik wel benieuwd of er meer mensen waren die dit wel eens hebben gehad???

Liefs
I Feel

BerichtGeplaatst: 06-01-2006, 12:14:40 
Dwerg
Dwerg

Heej,

Ik dat ook vaker gehad, nu zo'n zes keer in ongeveer zes jaar tijd. En bij mij kwam het ook niet doordat ik niet had gegeten ofzo, in sommige gevallen had ik net uitgebreid zitten eten.
Ik heb er geen spirituele verklaring voor ofzo, zelfs geen medische, want ben er nooit voor naar de dokter geweest. Mij is wel eens verteld dat het te maken heeft met suiker tekort o.i.d.

Ondertussen weet ik precies wanneer het aankomt, ik voel het aan bepaalde symptomen en signalen die mijn lichaam afgeeft. Het vervelende is dat ik ook weet dat ik me er niet tegen kan verzetten (dat is 1 keer gelukt, maar ook niet prettig). Ook bij mij gebeurt dit, wanneer het gebeurt, in een openbare gelegenheid. Zo ben ik één keer de kroeg uitgetild en twee keer kon ik nog net zelf naar buiten lopen.

Ook ik ben benieuwd of anderen dit wel eens hebben (gehad).

Liefs,

SupernovA

BerichtGeplaatst: 06-01-2006, 21:19:19 
Nimf
Nimf

Sinds een maand zit ik in de ziektewet omdat ik een erg drukke baan heb, waar ik op dit moment niet tegen kan.

SYmptonen die ik op momenten heb als ik wat minder goed in mijn vel zit en mij in de stad bevind of op drukke plaatsen zoals feesten e.d. zijn
duizeligheid, buikpijn, adem tekort, druk in mijn bovenkamer. Alsof ik wordt ingewikkeld in onzichtbaar plastiqeu folie waar ik niet meer uit kom. Soms zelfs dat ik bijna moet overgeven of dat ik een angst aanval krijg als ik niet gauw een rustig plekje opzoek.
Ik wordt ziek van negatieve ruimtes en mensen.

Dit gebeurd wanneer ik het allemaal niet meer onder controle heb.
Dus het is voor mij wel er herkenbaar.

Groetjes Brenda

BerichtGeplaatst: 06-01-2006, 22:36:46 
Dwerg
Dwerg

SupernovA schreef:
Ondertussen weet ik precies wanneer het aankomt, ik voel het aan bepaalde symptomen en signalen die mijn lichaam afgeeft. Het vervelende is dat ik ook weet dat ik me er niet tegen kan verzetten (dat is 1 keer gelukt, maar ook niet prettig).

Dat was dus ook het rare, ik voelde het opkomen en dacht dat ik er wel tegen kon vechten omdat dat normaal ook wel wil :?

BerichtGeplaatst: 06-01-2006, 22:40:59 
Dwerg
Dwerg

brenda schreef:
SYmptonen zijn duizeligheid, buikpijn, adem tekort, druk in mijn bovenkamer. Alsof ik wordt ingewikkeld in onzichtbaar plastiqeu folie waar ik niet meer uit kom. Soms zelfs dat ik bijna moet overgeven of dat ik een angst aanval krijg als ik niet gauw een rustig plekje opzoek.

duizeligheid: ja
buikpijn: ja
adem tekort: eerder benauwd gevoel
druk in mijn bovenkamer: zeker
overgeven:ja
angstaanval: dat niet, maar op het moment dat het gebeurd ben ik al niet helder meer. Het sluipt er heel langzaam in en het is moeilijk om tegen te vechten als je het te laat door hebt.

Nog meer mensen?

BerichtGeplaatst: 07-01-2006, 16:48:56 
Groentje
Groentje

I feel schreef:
Paar dagen geleden ben ik naar het dolfinarium geweest. We stonden in een rij te wachten tot we ergens naar binnen konden. Het werd steeds drukker en ik begin me niet zo lekker te voelen. Ik krijg het gevoel dat ik ga flauwvallen (ik weet hoe het voelt omdat ik het al veel vaker heb gehad, kwam toen door te weinig eten :oops: ). Ik stond met een camera in me hand en kon die nog net op tijd weggeven voordat ik echt wegviel.

Zoals ik net al zei heb ik het al wel eens eerder gehad. Alleen toen kwam het door te weinig eten. Ik weet zeker dat dat deze keer absoluut niet het geval was.

Was benieuwd of aan de drukte lag, had op dat moment echt heel erg veel aan me hoofd en toen kreeg ik allemaal mensen nog om me heen (zoals me nick al zegt ben heldervoelend). Ik had er niet op gerekend dat ik in een rij moest wachten met een hele lading mensen om me heen.

Verder was ik wel benieuwd of er meer mensen waren die dit wel eens hebben gehad???

Liefs
I Feel

heey, ik weet pricies heo het voel, ik heb het ook zo opeens. in een winkel, in de stad noe maar op vooral bij jongens. zelfs vorige week tijdens therapie voelde ik een paniek aanval op komen. en ben er nu nog beetje ziek van. sta nu weer geestelijk en lichaamelijk op instorten.

je moet niet toe geven aan die angsten. maar wel uit kijken dat je op tijd gaat zitten voor je echt val. sterkte...

BerichtGeplaatst: 08-01-2006, 18:09:03 
Dwerg
Dwerg

Nobody schreef:
heey, ik weet pricies heo het voel, ik heb het ook zo opeens. in een winkel, in de stad noe maar op vooral bij jongens. zelfs vorige week tijdens therapie voelde ik een paniek aanval op komen. en ben er nu nog beetje ziek van. sta nu weer geestelijk en lichaamelijk op instorten.

Wel een beetje voorzichtig met jezelf doen he. Geestelijk en/of lichamelijk instorten is niet zo leuk (geloof me)

Nobody schreef:
je moet niet toe geven aan die angsten.

Het was geen druk, ik denk dat het toch echt gewoon te veel druk(van gevoelens) om me heen was. Ik had nog mazzel was nog een meisje en die viel voor een langere tijd weg, die moesten ze wegdragen.

Nobody schreef:
maar wel uit kijken dat je op tijd gaat zitten voor je echt val. sterkte...

Bedankt, jij ook sterkte

BerichtGeplaatst: 08-01-2006, 18:21:29 
Nimf
Nimf

Ik heb dit ook vaker gehad I feel.
Bijvoorbeeld als ik me niet afsluit voordat ik een ziekenhuis inga.
Of ik kom eruit en ik ben super moe
Of ik val flauw.
Dit heb ik ook vaak in kledingzaken.

Maar nu ik me goed kan afsluiten heb ik dit niet meer zo

BerichtGeplaatst: 08-01-2006, 18:37:10 
Groentje
Groentje

Zo te horen hebben jullie er alleen last van bij 'chaotische' ruimtes, oftewel, plaatsen waar het bijna altijd druk is...ik probeer me altijd af te sluiten voor de drukte, voordat ik naar binnen ga(meestal weet je namelijk al van te voren dat je naar een drukke omgeving gaat). Dit lukt niet altijd, maar het helpt meestal wel een heel stuk en het verlicht de benauwdheid enzo...hopelijk hebben jullie hier wat aan.

Liefs, Joey

BerichtGeplaatst: 09-01-2006, 09:47:49 
Elf
Elf

ik had toevallig zaterdag ook zoiets, ik was bij een concert en het was best druk veel mensen om me heen, en vond het al vrij moeilijk om me een beetje af te sluiten, ik was ook met een paar mensen die zich een beetje verdrietig voelde, en dat trok me ook wel een beetje aan. maar goed na een tijde begon ik hevige pijn te krijgen in het gebied van mij zonnevlecht, en het wou maar niet weg gaan, na een tijdje dacht ik, ik moet weg hier ik moet naar buiten, ik had behoorlijk moeite met lopen dus je kan je wel een beetje voorstellen hoeveel pijn ik had. ik zet 1 stap buiten, en gelijk is de pijn weg, was toen ook weer helemaal vrolijk enzo :) nou weet ik niet of dat van de mensen om me heen kwam of van mezelf, maar ik denk dat het me gewoon allemaal te veel werd

BerichtGeplaatst: 14-01-2008, 21:44:16 
Groentje
Groentje

ik heb het niet zo ernstig als jij maar ik voel zeker van een heleboel mensen wel wat energie. soms word ik daar ook we wat duizelig door

BerichtGeplaatst: 20-01-2008, 17:07:09 
Kabouter
Kabouter

Ik ga al vanaf mijn 5e elk jaar naar disneyland.
Disneyland is druk! En het is steeeds drukker daar! Vooral de disney studio's zown grote hal waar je met (tsja hoeveel zullen het er zijn? 400 mensen ofzo? naja de hele hal stond vol) heeeel veel mensen dus staat voordat het park opengaat. Maargoed ik kan me er wel goed vanaf sluiten! ik heb nog maar 1 doel: keihard naar de attractie rennen waar ik in wil en alle mensen voorbij rennen! :) :mrgreen:
En verder met wachten vaak om je heen kijken en jezelf op iets focussen. Ik denk de mensen altijd weg alsof ik er gewoon alleen sta.
Maar doordat ik er al zovaak kom is er natuurlijk ook sprake van gewenning. Bovendien ben ik ook in de stad opgegroeid dus de drukke winkelstraten wel gewend.
Nu heb ik er wel moeite mee als ik in amsterdam kom omdat het hier zo rustig wonen is.

Gelukkig kan ik me dus wel goed afsluiten :D

BerichtGeplaatst: 06-08-2008, 17:34:02 
Groentje
Groentje

@I Feel: Ik heb deze symptomen:
*Zwarte vlekken voor de ogen die blijven komen tot ik tijdelijk gewoon niet meer kan zijn.
*Stemmen vervagen precies. Allez, je hoort ze zo vanin de verte.
*In het begin het gevoel dat ik ging flauwvallen wat nooit is gebeurt.
*Ik moet me dan ergens aan kunnen vasthouden
*Het komt zomaar op één keer
* Het duurt nooit langer dan 10 sec
Volgens mij is dat een tekort aan iets (vitaminen ofzo) of te weinig slaap ofzo. Kwee nie... Bij mij was het een tijdje over maar tegenwoordig heb ik het terug meer als vroeger.

BerichtGeplaatst: 20-05-2009, 21:00:54 
Groentje
Groentje

I feel schreef:

Liefs
I Feel

Ik ben zelf geen dokter of iets in die richting... maar ik las een tijdje geleden dat er vaak mensen flauwvallen tijden een concert doordat ze te lang staan...
http://www.uva.nl/onderzoek/actueleprom ... A693420F2A

mischien ff de huisarts raadplegen :wink:

Groetjes Sunnyflowers

BerichtGeplaatst: 29-05-2009, 22:58:05 
Kabouter
Kabouter

hoi ik ken die symptonen das echt vervelend ik kamp ok erg veel mee :( .
maar ik weet wel dat ik drukke dagen moet vermijden op straat anders word ik erg duizelig en krijg zware hoofdpijnzelf .
heb zelf op ns trein station blackout gehad en in centreparks in een restaurant daarom ik voel met julie mee 8) .
ik las in een boek genaamd :(chakra hand boek chakra psychologie )zei dat die symtonen te maken hebben met te zwakke wils kracht en dat je grensen te zwak zijn om andermans energy af te schermen. en dat zou je dan gevoelig maken voor de drukte mm vreemd eigelijk mmmm.
-grten van witte wolf.-

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00