hoi allemaal
ik wil graag het volgende delen met jullie :
kennen jullie het gevoel dat het lijkt of je uit 2 mensen bestaat? zo niet nou ik wel
het is moeilijk te beschrijven ,
ik heb ondervonden dat ik heel veel blokades in me heb zitten
en die zorgen voor de nodige problemen in me leven en met namen met me zelf
ene moment ben ik heel blij en hartstikke gelukkig met wat het leven me brengt bijv me relatie
maar toch ben ik helaas ook dood ongelukkig
misschien komt het door dat ik heel gevoelig ben ,misschien doe ik me zelf wel beschermen om een ander niet me ware ik te tonen mede door dat ik het gewoon weg niet kan
ik wil nie zielig gevonden worden of voor doen dat ik dat ben maar het is helaas wel de waarheid
in me relatie kom ik ook dingen tegen waar het bij een botsing komt al ben ik gelukkig in me relatie .ik zou graag er van af willen zijn van het piekeren en me blokades enz,kan zo niet blijven leven voor 2 wat ik daat mee wilmzeggen is dat ik het gevoel heb dat ik leef voor 2 , ik mag nie klagen over me geliefde want die ziet alles en heeft ook door dat het niet goed gaat met mij persoonlijk en die heeft ook met mij te doen
soms heb dat me ogen beginnen te tranen is dan niet van geluk maar van ongeluk
ik heb zeer veel steun aan me vriendin
maar merk dat ik meer steun nodig heb van anderen .heb niet zo;n grote vrienden kring waar ik alles mee kan delen als anderen die hebben darom vind ik het ook fijn om af en toe hier me verhaal te vertellen en te delen
, alle hulp is welkom .
ben blij dat je de tyd hebt genomen om dit te lezen en misschien wilje wel reageren , reactie's zijn welkom .
groetjes master