Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 13:28:46

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Spontaan zien van aura
BerichtGeplaatst: 16-03-2008, 01:47:17 
Groentje
Groentje

Hi!

Sins ik een vriend heb die ook sterk geinteresseerd is spiritualiteit en alles wat daarrond draait lijk het of ik mij ben beginnen ontwikkelen. Heel af en toe heb ik de indruk dat ik kort meer zeer spontaan personen hun aura zie. Als die persoon verder van mij zit zie ik dan opeens een witte rand om hem heen. Soms ook als mensen bezig zijn met iets zie ik een witte rand rond hun handen. Wanneer ik mij er wil op concentreren verloopt het niet mee zo lekker, dan zie ik totaal niks meer. Het zou leuker zijn mocht ik op zo'n momenten er iets dieper op in kunnen gaan. Alhoewel ik er niet echt mee bezig ben overkomt het mij toch, wat mij dan weer aanspreekt. Het vermoeden dat aanleiding geeft tot het idee dat ik mij aan het ontwikkelen komt doordat ik de laatste tijd mijzelf wel meer 'betrap' op spontane gebeurtenissen. Er komen antwoorden uit het 'niets', ik ga dingen al weten alvorens de vraag of het antwoord al gegeven is. En dit alles komt echt zeer plotseling, mij op iets voorbereiden leidt dan weer tot niks.

Ik weet dat ik niks mag forceren of te snel mag gaan werken aan dit. Maar ik veronderstel dat ik niet de enige ben hier die zoiets meemaak. Via deze post hoop ik dat er mij enkel tips kunnen worden gegeven. Alle raad is welkom!

Alvast bedankt!
Jan

Berichtenonderwerp: Re: Spontaan zien van aura
BerichtGeplaatst: 18-03-2008, 20:45:02 
Groentje
Groentje

Hoi Jan,

Heel erg herkenbaar wat je zo schrijft.
Als ik je een tip mag geven; als je een volgende keer weer van die witte randen ziet, probeer jezelf er dan van te weerhouden te gaan turen/focussen. Bij mij helpt het vaak juist om mijn ogen wat meer te sluiten, en tussen de haren van mijn wimpers door te kijken, het beeld zal dan eerst wat waziger worden, maar als te dat toelaat, kan het beeld zich vervolgens gaan uitbreiden, en kun je meer gaan waarnemen. - Dat is tenminste mijn ervaring-.
Die witte laag is, zoals ik het ervaar, vaak de eerste laag van een aura die je waarneemt. Een aura bestaat uit meerdere lagen energie, die, hoe verder ze van het lichaam afstaan, ijler/dunner worden. Het zou daarom maar zo kunnen dat je de eerste-meest dicht bij het lichaam staande laag van een aura waarneemt.

Gr.

Jeroen

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00