Ik zat in de les op school heel ontspannen te staren naar de computer en ik zag alllemaal ( wel vaagjes )wit rook eruit komen, ik dacht is dit nou echt in werkelijkheid rook dus ik zo tegen vriendin er komt rook uit pc, zij panikerend kijken of het zo was maar niemand zag wat en ze zei voel je je wel goed, ik zo ja , ik kijk starend weer richting de computer maar er kwam ook lichte echt hele lichte vlaagjes rook uit de muis en boven het bureau ( Misschien een Energie?) dus ik de hele les ernaar kijken. Maar de lerares zat schuin tegen over me en in mijn ooghoeken kon ik haar zien en ineens zag ik een heel mooie groen/blauwige iets om haar heen helemaal vel groen/blauw en ook achter haar , maar wel echt bij haar zegmaar. Ik dacht zie ik nouj een duidelijke aura ? dus ik even omdraaien en me weer concentreren en ik zag het weer, het zag er heel mooi uit die kleur. Het lijk veel op deze foto alleen was het nog groter en meer ook achter haar, ik kan het moeilijk uitleggen maar het was zeker een mooie ervaring
Een paar maanden later ( 25-07-2010 )! :
Volgens mij zie ik ze nu elke dag , maar niet zo groot als die 1e ervaring, vooral als iemand een wit shirt aan heeft zie ik eerst een klein blauw achtig randje om het lichaam, als ik door blijf staren dan word ie groter, soms dan zie ik ook ineens bij de schouders bij iemand roze, en bij het hoofd bijvoorbeeld geel, heel apart maar die kleuren verschillen per persoon
Ik twijfel alleen of het wel echt een aura is dat ik nu telkens zie of dat het gewoon iets met me ogen is ofzo, ik weet dat aura's bestaan maar ik vind het zo vervelend omdat ik niet 100% zeker weet of het wel echt aura's zijn of gewoon een soort weerspiegeling dat in kleur veranderd door het licht ofzo en meestal zie ik het boven het t-shirt dat diegene aan heeft en als ik de kleur bij de blote armen wil zien kost het me wat meer moeite, tenzij ik me echt concentreer en die persoon stil staat. Maar met kleren aan zie ik het beter, vooral bij witte kleding zie ik eerst een blauwe rand van ongeveer een paar cm ofzo
Weet iemand of het dan dus echt aura's zijn die ik zie of iets anders?
Gr Anna
Thanks voor je reactie op mijn topic